Het is zo ver.

Het is zo ver. Ik ga verhuizen. Langs deze weg wil ik u allen nog eens heel erg hartelijk bedanken om mijn verhalen te lezen. U was het al dan niet anonieme klankbord bij mijn avonturen. Nu ben ik wat saaier geworden. Of misschien heet dat gewoon gelukkiger. Dat moet ik nog uit zoeken. In elk geval, ik hoop dat u ook van mijn nieuwe verhalen zult kunnen genieten. Ik kan er niets aan doen. Op een dag werd ik een beetje groter. Bij deze neem ik afscheid van een Rus, een Pepe, een Misantroop, een marsman, Granada, STUC en Carl De Strycker. Weest u echter niet te bedroefd, u komt hen vast wel nog ergens tegen op die nieuwe plek. Sommigen verdoken, sommigen nog steeds heel prominent. Zij worden in elk geval vanaf nu vergezeld door een Beer, een huisje, een Mokabon en een fles Hanssens Oude Gueuze!

Bedankt voor alles, liefste lezer. Komt u mee naar de volgende halte?

Explore posts in the same categories: *dit wilde ik nog zeggen, dit is de liefde dames en heren

Geef een reactie

